KudoZ home » English to Polish » Environment & Ecology

grubhole-free

Polish translation: bez korytarzy wydrazonych przez larwy owadów


07:35 Dec 10, 2004
English to Polish translations [PRO]
Science - Environment & Ecology
English term or phrase: grubhole-free
kontekst: szkodniki drzew, wymieniane obok bark-free, oraz kilku nazw systematycznych: Monohamus, Pissodes, Scolytus
Michal Labedzki
Polish translation:bez korytarzy wydrazonych przez larwy owadów
Explanation:
bez miejsc żerowania
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Bez: otwory / drązenia / gniazda / siedliska / toczenia larw
goodline
3bez korytarzy wydrazonych przez larwy owadów
Jakub Szacki


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bez: otwory / drązenia / gniazda / siedliska / toczenia larw


Explanation:
a grub: The thick wormlike larva of certain beetles and other insects
a grub: An insect when it is in the form of a small soft white worm

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 41 mins (2004-12-10 09:16:52 GMT)
--------------------------------------------------

ubytki:
Ubytki w drzewie po kornikach ...
Wiele z tych sędziwych drzew nie cieszy się pełnią zdrowia. Ich pnie mają liczne ubytki ...

goodline
Native speaker of: Native in PolishPolish

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bez korytarzy wydrazonych przez larwy owadów


Explanation:
bez miejsc żerowania


    Reference: http://www.stolbud.pl/prasa/7.html
Jakub Szacki
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44
Grading comment
dzieki