KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

adjustment path

Polish translation: ścieżka dostosowania


08:16 May 18, 2005
English to Polish translations [PRO]
Finance (general)
English term or phrase: adjustment path
the adjustment path towards it, as set in the programme for the gouvernment surplus deficit
Agnieszkat
Polish translation:ścieżka dostosowania
Explanation:
dopuszczanie elementów specyficznych dla danego kraju w wykonywaniu korekty nadmiernych deficytów (ścieżka dostosowania)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 1 min (2005-05-18 09:18:40 GMT)
--------------------------------------------------

ścieżka dostosowania fiskalnego:

www.kprm.gov.pl/2130_13324.htm
www.wlodkowic.pl/rcie/lut2005.html
Selected response from:

Anna Krochmal
Grading comment
Dziekuje bardzo :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ścieżka dostosowaniaAnna Krochmal
4sposob przeprowadzenia / wykonania korekty
bartek


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sposob przeprowadzenia / wykonania korekty


Explanation:
a dajze troche kontekstu - w tym zdaniu za grosz kontekstu nie ma. Co tu ejst do zcego?

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1347

59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ścieżka dostosowania


Explanation:
dopuszczanie elementów specyficznych dla danego kraju w wykonywaniu korekty nadmiernych deficytów (ścieżka dostosowania)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 1 min (2005-05-18 09:18:40 GMT)
--------------------------------------------------

ścieżka dostosowania fiskalnego:

www.kprm.gov.pl/2130_13324.htm
www.wlodkowic.pl/rcie/lut2005.html


    Reference: http://www.europarl.eu.int/meetdocs/2004_2009/documents/COM/...
Anna Krochmal
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje bardzo :)