KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

draft cheque

Polish translation: trata czek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:draft cheque
Polish translation:trata czek
Entered by: Janina Nowrot

20:16 Jun 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: draft cheque
Payment will made by SWIFT transfer or draft cheque.
kuzma
trata czek
Explanation:
trata czek

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2005-06-14 20:45:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.placet.com.pl/index.php?mod=Leksykon&act=View&id=...

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2005-06-14 20:57:06 GMT)
--------------------------------------------------

trata/czek
Selected response from:

Janina Nowrot
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1trata czekJanina Nowrot
2czek na okazicielarobwoj
2przelew czekowy
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
przelew czekowy


Explanation:
.. ograniczenia w działalno¶ci operacyjnej: na przelew czekowy między bankiem
a Kas± trzeba czekać 3 – 4 dni, zamiast kilku godzin. ...
www.polkasa.net/marczynski.htm -

ale to w ogole jakies dziwne zwierze

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1347

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: bardzo wygodne,tańsze i bardziej bezp. niż travellersy; zwłaszcza gdy pieniądze zarobiliśmy w Bambuko i wyjeżdżamy stamtąd na stałe bez mozliwosci interwencji, gdy przelew nie jest realizowany
14 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
czek na okaziciela


Explanation:
ale dziwne określenie

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 100

26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
trata czek


Explanation:
trata czek

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2005-06-14 20:45:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.placet.com.pl/index.php?mod=Leksykon&act=View&id=...

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2005-06-14 20:57:06 GMT)
--------------------------------------------------

trata/czek

Janina Nowrot
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: tak to realizowałem: bank , w którym miałem konto, zlecał innemu bankowi wypłatę na wskazaną przeze mnie imiennie osobę (nie okaziciela!). To był fizyczny czek (nie przelew)
11 hrs
  -> Dziękuję!