KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

return assignment

Polish translation: cesja zwrotna


08:39 Jun 17, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: return assignment
zapłata przez Kredytobiorcę zadłużenia wynikającego z Umowy Kredytowej _____ oraz z Dotychczasowego Kredytu spowoduje – między innymi – wygaśnięcie wszystkich cesji wierzytelności wynikających z Umowy ______oraz (b) RETURN ASSIGNMENT na rzecz WZM zostanie dokonana w uzgodnionej formie; wszelkie zmiany sporządzone zostaną w formie zadowalającej dla Banku i Poręczycieli
ania
Polish translation:cesja zwrotna
Explanation:
.
Selected response from:

emka
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cesja zwrotnaemka
4przelew zwrotny
dogandbone


Discussion entries: 1





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przelew zwrotny


Explanation:
może tak.


    www.amm.net.pl/gwarancja_amm.htm - 15k
dogandbone
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cesja zwrotna


Explanation:
.

emka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Andrzej Mierzejewski, emka, emer