KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

Civilian leave and earnings statement

Polish translation: oświadcznie o urlopach i zarobkach pracowników służby cywilnej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Civilian leave and earnings statement
Polish translation:oświadcznie o urlopach i zarobkach pracowników służby cywilnej
Entered by: Roman Kozierkiewicz

16:30 Aug 13, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Civilian leave and earnings statement
Jest to wyciąg z banku, podane wyrażenie to tutuł tego dokumentu
Jahny
oświadcznie o urlopach i zarobkach pracowników służby cywilnej
Explanation:
Termin ekonomiczny
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4oświadcznie o urlopach i zarobkach pracowników służby cywilnejRoman Kozierkiewicz
2deklaracja/informacja o zarobkach i czasie trwania urlopu pracowników cywilnych Departamentu Obrony
DarekS


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
civilian leave and earnings statement
deklaracja/informacja o zarobkach i czasie trwania urlopu pracowników cywilnych Departamentu Obrony


Explanation:
Propozycja

DarekS
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 26

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
civilian leave and earnings statement
oświadcznie o urlopach i zarobkach pracowników służby cywilnej


Explanation:
Termin ekonomiczny

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2622
Grading comment
Bardzo dziękuję za odpowiedź.