KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

Checking Transit Number

Polish translation: kontrolny numer kodowy


22:37 Aug 15, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Finance (general)
English term or phrase: Checking Transit Number
nic wiecej nie wiem
mam podać przy rejestracji konta w banku internetowym
Autor tego zwrotu mieszka w okolicach Nikozji lub Szangahju.
bartek
Polish translation:kontrolny numer kodowy
Explanation:
Np. transit number - to numer kodowy na czekach

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2006-08-16 05:05:14 GMT)
--------------------------------------------------

Dodatkowo wyjaśniam, ze w bankach angielskich transit number oznacza kod bankowy - czyli druga wersja - to "kontrolny kod bankowy"
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
W tej tonie słów, doszukałam się, że ten numer musi składać się z 9 cyfr
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kontrolny numer kodowyRoman Kozierkiewicz
3Check Transit NumberCortejo
2 -1numer tranzytowy rachunku bieżącegoMikolajD


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
checking transit number
Check Transit Number


Explanation:
Może chodzi o to:

http://www.practicalmoneyskills.com/english/pdf/teachers/spe...


    Reference: http://www.practicalmoneyskills.com/english/pdf/teachers/spe...
Cortejo
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 6

52 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
checking transit number
numer tranzytowy rachunku bieżącego


Explanation:
może chodzi o "numer tranzytowy" odnośnie "rachunku bieżącego" czyli "checking account"? (jeżeli autor tej frazy ujął to nieumiejętnie), może szukam za daleko...

MikolajD
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Roman Kozierkiewicz: To jest "kod bankowy: a nie "numer tranzytowy"
5 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
checking transit number
kontrolny numer kodowy


Explanation:
Np. transit number - to numer kodowy na czekach

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2006-08-16 05:05:14 GMT)
--------------------------------------------------

Dodatkowo wyjaśniam, ze w bankach angielskich transit number oznacza kod bankowy - czyli druga wersja - to "kontrolny kod bankowy"

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2622
Grading comment
W tej tonie słów, doszukałam się, że ten numer musi składać się z 9 cyfr
Notes to answerer
Asker: I dzięki :-)

Asker: O my, po 2 stronach ten numer ma mieć 8 cyfr. Wrrrr ...