KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

choses in action

Polish translation: rzecz będąca przedmiotem roszczenia


08:00 Oct 26, 2006
English to Polish translations [PRO]
Finance (general)
English term or phrase: choses in action
jakiś termin finansowy, nie mam pojęcia co to jest, występuje w pełnomocnictwie ogólnym, które wymienia co może ściągać pełnomocnik od ewentualnych dłużników
Julcia
Polish translation:rzecz będąca przedmiotem roszczenia
Explanation:
http://tinyurl.com/y8qn7v
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rzecz będąca przedmiotem roszczenia
Przemysław Bulsiewicz
4rzecz będąca przedmiotem roszczenia
bartek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rzecz będąca przedmiotem roszczenia


Explanation:
http://tinyurl.com/y8qn7v

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1347
Grading comment
dziękuję!

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
rzecz będąca przedmiotem roszczenia


Explanation:
Za "Angielsko-polskim słownikiem terminologii prawniczej i ekonomicznej" Wiedzy Powszechnej 2003 (z Leksykonii).

Przemysław Bulsiewicz
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4