KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

tax wk.

Polish translation: tydzień podatkowy


13:23 Feb 14, 2007
English to Polish translations [PRO]
Finance (general)
English term or phrase: tax wk.
from Pay Advice

tax wk.
12


Prośba o pomoc
Kasiunia
Polish translation:tydzień podatkowy
Explanation:
wk to skrót od week
Selected response from:

wojtyla
Grading comment
Dziękuję za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2tydzień podatkowywojtyla
5 -1formularz podatkowy W-K (dotyczy podatku dochodowego)Roman Kozierkiewicz


Discussion entries: 10





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
tydzień podatkowy


Explanation:
wk to skrót od week

wojtyla
Works in field
PRO pts in category: 10
Grading comment
Dziękuję za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SlawekW: http://www.merlyn.demon.co.uk/weekinfo.htm
46 mins

agree  bartek: yep
1 hr

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
formularz podatkowy W-K (dotyczy podatku dochodowego)


Explanation:
Jest to formularz podatkowy stosowany w USA

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2622

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  SlawekW: podatki nie muszą być rozliczane tygodniowo, co nie oznacza, że "tygodnie podatkowe" nie istnieją...///w imieniu wszystkich polskich podatników błagam, żeby Pan się nie dzielił z nikim tym pomysłem!;)
47 mins
  -> Dziękuję za oświecenie - może "tygodnie podatkowe" wprowadzić w Polsce, bo wtedt do urzędów skarbowych wpływałaby co tydzień "kasa".