KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

Pricing Proposal

Polish translation: propozycja cenowa / proponowany kosztorys


09:00 Feb 15, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Pricing Proposal
nagłówek:
Pricing Proposal for Pilot Project
'kosztorys' po prostu?
Evonymus (Ewa Kazmierczak)
Poland
Polish translation:propozycja cenowa / proponowany kosztorys
Explanation:
IMO
Selected response from:

inmb
Grading comment
proponowany kosztorys najbardziej mi pasuje; dziękuję również za pozostałe odpowiedzi :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3oferta cenowa
Adam Lankamer
4propozycja ustalania cenyRoman Kozierkiewicz
4propozycja cenowa / proponowany kosztorys
inmb


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pricing proposal
propozycja cenowa / proponowany kosztorys


Explanation:
IMO

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 346
Grading comment
proponowany kosztorys najbardziej mi pasuje; dziękuję również za pozostałe odpowiedzi :)

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
pricing proposal
oferta cenowa


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3826

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wojciech Wołoszyk
1 hr

agree  legato
8 hrs

agree  yastee
10 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pricing proposal
propozycja ustalania ceny


Explanation:
"Pricing" może tu wskazywać na proces dochodzenia i ustalania ceny dla danego projektu.

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2622