KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

Checking Plus

Polish translation: checking plus ew. czekowe plus


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Checking Plus
Polish translation:checking plus ew. czekowe plus
Entered by: Marquis

08:20 Apr 1, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Checking Plus
Account History
Accounts: [number] Checking Plus
makawa
checking plus ew. czekowe plus
Explanation:
nazwa konta-checking plus powinno zostać- ew. konto czekowe z dodatkami
Selected response from:

Marquis
United States
Grading comment
było wcześniej
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1checking plus ew. czekowe plus
Marquis
4rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy
Icing


Discussion entries: 3





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
checking plus
checking plus ew. czekowe plus


Explanation:
nazwa konta-checking plus powinno zostać- ew. konto czekowe z dodatkami

Marquis
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
było wcześniej

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb
7 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
checking plus
rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy


Explanation:
"Checking (account)" to po prostu rachunek bieżący/rozliczeniowy, jednak ten plus trochę zmienia. Po przeszukaniu kilku stron banków, konta "checking plus" oferują również oprocentowanie środków na koncie (czego zwykłe checking nie posiadają), stąd podany przeze mnie odpowiednik ROR. Jakkolwiek polskie banki nie wprowadziły do swojego wachlarza usług o nazwie konto czekowe.

http://www.presidential.com/icpchecking2.htm
http://www.exchangebank.com/personal/checking/checking_plus....
http://www.fnbabilene.com/?r=personalinterestcheckingplus

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2007-04-01 18:34:05 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście "Checking Plus" jest również nazwą własną usługi oferowanej przez dany bank, dlatego proponuję podać polski odpowiednik w nawiasie.

Icing
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4