KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

EDI paymts

Polish translation: płatność EDI


20:17 Apr 1, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: EDI paymts
ACH Deposit
HEWLETT-PACKARD WELLS EDI- EDI PAYMTS

Pomocy! Jak to poskładać, tzn. te słowa pisane wielkimi literami, żeby miało ręce i nogi? To wyciag bankowy z USA. TIA
EDI http://pl.wikipedia.org/wiki/EDI
PAYMTS -PAYMENTS
czy to dobry kierunke? HP - to znam... ale chciałam cały kontekst podać
makawa
Polish translation:płatność EDI
Explanation:
EDI to system, obejmujący swym zakresem m.in. zagadnienia związane z harmonogramami dostaw oraz płatnościami za dostawy. W tym przypadku chodzi pewnie o to, aby faktura za usługę/towar była wysłana za pomocą pomocą tego systemu. Dostawca zapewne ma (lub będzie mieć) do niego dostęp. Koncern VOLVO np. w ogóle nie przyjmuje faktur w wersji papierowej, tylko przez EDI.
Selected response from:

Wojciech Kutta
Grading comment
było wcześniej
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4platnosc w systemie EDIMonika Llewellyn
4płatność EDI
Wojciech Kutta


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
edi paymts
płatność EDI


Explanation:
EDI to system, obejmujący swym zakresem m.in. zagadnienia związane z harmonogramami dostaw oraz płatnościami za dostawy. W tym przypadku chodzi pewnie o to, aby faktura za usługę/towar była wysłana za pomocą pomocą tego systemu. Dostawca zapewne ma (lub będzie mieć) do niego dostęp. Koncern VOLVO np. w ogóle nie przyjmuje faktur w wersji papierowej, tylko przez EDI.

Wojciech Kutta
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
było wcześniej

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
edi paymts
platnosc w systemie EDI


Explanation:
Tylko troche inaczej niz powyzej. Ja bym uscislila, ze chodzi o system EDI.


    Reference: http://www.edi.pl/index.php?page=410
Monika Llewellyn
New Zealand
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8