KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

when current exposure has ran empty

Polish translation: po wyczerpaniu udostępnionego zaangażowania/po wyczerpaniu udostępnionej linii kredytowej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:when current exposure has ran empty
Polish translation:po wyczerpaniu udostępnionego zaangażowania/po wyczerpaniu udostępnionej linii kredytowej
Entered by: anthro30

14:36 Apr 5, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / credits
English term or phrase: when current exposure has ran empty
Approved as proposed on 25.10.2005 to exit this relationship in the end of Jan-06 at the latest when current exposure has ran empty
anthro30
Poland
po wyczerpaniu udostępnionego zaangożowania/po wyczerpaniu udostępnionej linii kredytowej
Explanation:
w tym kierunku
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
thx, to rzeczywiście było w tym kierunku :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4po wyczerpaniu udostępnionego zaangożowania/po wyczerpaniu udostępnionej linii kredytowej
Adam Lankamer
3Kiedy obecne ryzyko/kredyt/potencjalna strata kapitalu straci waznoscMonika Llewellyn
2po spłacie (bieżącego) kredytu
Maciej Andrzejczak


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
po spłacie (bieżącego) kredytu


Explanation:
??

Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 235

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Kiedy obecne ryzyko/kredyt/potencjalna strata kapitalu straci waznosc


Explanation:
Czy moglabym zapytac o typ tlumaczonego dokumentu? Moze to by cos pomoglo. Exposure moze oznaczac ryzyko lub kredyt lub potencjalna strate kapitalu przez inwestora.
Propozycje ze slownika biznesu.

Monika Llewellyn
New Zealand
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
po wyczerpaniu udostępnionego zaangożowania/po wyczerpaniu udostępnionej linii kredytowej


Explanation:
w tym kierunku

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3826
Grading comment
thx, to rzeczywiście było w tym kierunku :)