KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

management reporting

Polish translation: sprawozdawczosc zarzadcza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:management reporting
Polish translation:sprawozdawczosc zarzadcza
Entered by: Magda Dziadosz

19:42 May 12, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: management reporting
zakres usług finansowych
Portable
sprawozdawczosc zarzadcza
Explanation:
jak najbardziej. Tak jak i rachunkowosc zarzadcza.

Zobacz np. http://www.teleinfo.com.pl/ti/2001/39/aktualnosci/aktualno09...
i wiele innych.

Magda
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2sprawozdawczosc zarzadcza
Magda Dziadosz
3sporządzanie sprawozdań na temat zarzadzania....
maciejm
1sprawozdania dla zarządu
Jerzy Czopik


Discussion entries: 2





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
sprawozdania dla zarządu


Explanation:
"strzelam" jak to się mówiło dawniej w "Wielkiej Grze"

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sporządzanie sprawozdań na temat zarzadzania....


Explanation:
......może środkami finansowymi, jakby mogło wynikać z innego pytania, a może czym innym.
M.M.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-12 19:48:38 (GMT)
--------------------------------------------------

Ta \"sprawozdawczość zarządcza\" IMHO nie brzmi najlepiej ale jest zgodna z moim przypuszczeniem.M.M.

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
sprawozdawczosc zarzadcza


Explanation:
jak najbardziej. Tak jak i rachunkowosc zarzadcza.

Zobacz np. http://www.teleinfo.com.pl/ti/2001/39/aktualnosci/aktualno09...
i wiele innych.

Magda

Magda Dziadosz
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 197
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
1 min
  -> dziekuje :)

agree  Jerzy Czopik: to i tak strzelalem blisko - ale nic bym nie wygral, a Twoja odpowiedz sprobuje zapamietac na przyszlosc, to taka piekna nowoczesna polszczyzna
12 mins
  -> Danke!