KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

traded debt control supervisor

Polish translation: specjalista ds. nadzoru nad obrotem wierzytelnościami


13:54 Sep 20, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: traded debt control supervisor
stanowisko w firmie
annais32
Polish translation:specjalista ds. nadzoru nad obrotem wierzytelnościami
Explanation:
na to by wyglądało, ale bez dokładniejszego kontekstu ciężko o pewność ;-)
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6specjalista ds. nadzoru nad obrotem wierzytelnościami
Adam Lankamer
3Kontroler obrotu długami
Wojciech Sztukowski


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
specjalista ds. nadzoru nad obrotem wierzytelnościami


Explanation:
na to by wyglądało, ale bez dokładniejszego kontekstu ciężko o pewność ;-)

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3826

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wojciech Sztukowski: O to, miałem na myśli dokładnie. Zdecydowanie lepiej powiedziane.
3 mins

agree  Roman Kozierkiewicz
29 mins

agree  Tomasz Sienicki
1 hr

agree  skisteeps
12 hrs

agree  CalBoy: supervisor more than "specjalista" though
21 hrs

agree  Mariusz Kuklinski: Bardzo eleganckie
2015 days

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Kontroler obrotu długami


Explanation:
Nie brzmi mi to, ale moim zdaniem o to chodzi.


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22obr%C3%B3t+d%C5%82uga...
Wojciech Sztukowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 748
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?