KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

Payments on acc. tax

Polish translation: wpłaty na pod. nal.


05:57 Sep 24, 2007
English to Polish translations [PRO]
Finance (general)
English term or phrase: Payments on acc. tax
G/L acct

Acc. depr. payments on acc. for intan. assets etc. tax
Kasiunia
Polish translation:wpłaty na pod. nal.
Explanation:
A w tekście występują jakieś słowa wypisane w całości, czy wszystko skrócone?

Na mój nos, jeśli dobrze przepisałaś, całe zdanie będzie szło jakoś tak:

Naliczona amortyzacja wpłat na naliczony podatek od wartości niematerialnych i prawnych itp.

Wartałoby to trochę doszlifować, bo wyszedł mały potworek językowy...
Selected response from:

Rafal Korycinski
Poland
Grading comment
Dziękuję serdecznie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3wpłaty na rachunekRoman Kozierkiewicz
3wpłaty na pod. nal.
Rafal Korycinski


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
payments on acc. tax
wpłaty na pod. nal.


Explanation:
A w tekście występują jakieś słowa wypisane w całości, czy wszystko skrócone?

Na mój nos, jeśli dobrze przepisałaś, całe zdanie będzie szło jakoś tak:

Naliczona amortyzacja wpłat na naliczony podatek od wartości niematerialnych i prawnych itp.

Wartałoby to trochę doszlifować, bo wyszedł mały potworek językowy...

Rafal Korycinski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 174
Grading comment
Dziękuję serdecznie.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
payments on acc. tax
wpłaty na rachunek


Explanation:
Też na podstawie zgadywania

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2622