KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

Fast Cash

Polish translation: usługa zasilenia konta (osobistego, czekowego, oszczędnościowego) kartą kredytową


05:34 Oct 20, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Fast Cash
A service which deposits cash advances from your credit card account into your personal checking or savings account.
DarekS
Polish translation:usługa zasilenia konta (osobistego, czekowego, oszczędnościowego) kartą kredytową
Explanation:
Sama usługa może nawywać się jakkolwiek - FAST CASH, SZYBKA GOTÓWKA itp., natomiast tłumacząc jej charakter, aby uniknąć porównania do szybkich kredytów itp. chyba warto ją opisać.

Poniżej przykład takiej usługi oferowanej przez polski oddział Citibanku; umożliwia on wykonanie przelewu "z karty" na dowolne konto, w tym zasilenia konta własnego:

- - -
Przelewy gotówki z karty
W ramach limitu gotówkowego karty kredytowej można dokonywać przelewów na rachunki dowolnych odbiorców w dowolnym banku w Polsce. Co więcej, przelewy z rachunku karty powyżej 800 zł można w ramach Planu Spłat Ratalnych "Komfort" rozłożyć na 6 do 24 rat miesięcznych o preferencyjnym oprocentowaniu. Dzięki temu:
korzystasz ze środków na karcie, nawet wtedy, gdy płatność kartą nie jest akceptowana co daje Ci możliwość zapłacenia np.: należności podatkowych, za prace remontowe, za ubezpieczenie oraz za wiele innych usług,
znacznie większe możliwości korzystania ze środków na rachunku karty,
dodatkowe środki - możliwość zasilenia własnego rachunku bieżacego środkami w ramach limitu gotówkowego karty,
niezwykła elastyczność finansowa - dodatkowe możliwości rozłożenia na raty Twoich wydatków.
- - -

HTH
Selected response from:

inmb
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1usługa zasilenia konta (osobistego, czekowego, oszczędnościowego) kartą kredytową
inmb
3szybki przelewdinde
3szybki obrót bezgotówkowyRoman Kozierkiewicz
3szybka gotówka
EnglishDirect


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fast cash
szybka gotówka


Explanation:
ale to byłoby chyba za proste...

EnglishDirect
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 26

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fast cash
szybki obrót bezgotówkowy


Explanation:
Wydaje się, że chodzi tu o operacje między kontami, a nie załatwienie "gotówki od ręki" czyli "szybka gotówka".

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2622

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fast cash
szybki przelew


Explanation:
propozycja

dinde
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 39

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fast cash
usługa zasilenia konta (osobistego, czekowego, oszczędnościowego) kartą kredytową


Explanation:
Sama usługa może nawywać się jakkolwiek - FAST CASH, SZYBKA GOTÓWKA itp., natomiast tłumacząc jej charakter, aby uniknąć porównania do szybkich kredytów itp. chyba warto ją opisać.

Poniżej przykład takiej usługi oferowanej przez polski oddział Citibanku; umożliwia on wykonanie przelewu "z karty" na dowolne konto, w tym zasilenia konta własnego:

- - -
Przelewy gotówki z karty
W ramach limitu gotówkowego karty kredytowej można dokonywać przelewów na rachunki dowolnych odbiorców w dowolnym banku w Polsce. Co więcej, przelewy z rachunku karty powyżej 800 zł można w ramach Planu Spłat Ratalnych "Komfort" rozłożyć na 6 do 24 rat miesięcznych o preferencyjnym oprocentowaniu. Dzięki temu:
korzystasz ze środków na karcie, nawet wtedy, gdy płatność kartą nie jest akceptowana co daje Ci możliwość zapłacenia np.: należności podatkowych, za prace remontowe, za ubezpieczenie oraz za wiele innych usług,
znacznie większe możliwości korzystania ze środków na rachunku karty,
dodatkowe środki - możliwość zasilenia własnego rachunku bieżacego środkami w ramach limitu gotówkowego karty,
niezwykła elastyczność finansowa - dodatkowe możliwości rozłożenia na raty Twoich wydatków.
- - -

HTH


    Reference: http://www.online.citibank.pl/portal/index_pl.jsp?pageID=cit...
inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 346
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
6 hrs
  -> dzięki!