KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

wrapping structures

Polish translation: struktury pakietowe


12:24 Oct 22, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: wrapping structures
Hasło z tabeli w rubryce Oferowane struktury.

Fachowiec tłumaczył, że chodzi o zarządzanie aktywami, które są spoolowane, jako takie za małe i tworzą pulę. Sorry za to nieskładne wyjaśnienie, ale o bankowości nie mam pojęcia...
Magdallena
Polish translation:struktury pakietowe
Explanation:
Być może chodzi o specjalne rachunki (opakowane) lokacyjne prowadzone przez wyspecjalizowaną firmę zarządzającą.
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3struktury pakietoweRoman Kozierkiewicz
3struktury (fundusze) opakowanedinde


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
struktury (fundusze) opakowane


Explanation:
opakowuje się np fundusze w polisy ubezpieczeniowe ze względów podatkowych, ale byc moze to pojecie jest szersze

dinde
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 39

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
struktury pakietowe


Explanation:
Być może chodzi o specjalne rachunki (opakowane) lokacyjne prowadzone przez wyspecjalizowaną firmę zarządzającą.

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2622
Grading comment
dzięki!