KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

non-liquid accounts

Polish translation: konta niepłynnych należnosci


10:33 Feb 13, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: non-liquid accounts
sprawozdanie finansowe; zdanie: Loan receivables from external parties comprise amounts on non-liquid accounts.
annie_t
Polish translation:konta niepłynnych należnosci
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4konta niepłynnych należnosciRoman Kozierkiewicz
4konta o ograniczonej/zerowej płynności/o nieterminowej obsłudze
Adam Lankamer


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konta o ograniczonej/zerowej płynności/o nieterminowej obsłudze


Explanation:
w zależności od szerszego kontekstu

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3826

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  inmb: dlaczego "nieterminowej"? One przecież mogą nie zaliczać się do pozycji płynnych z zupełnie obiektywnych powodów: np nalezność z tytułu pożyczki przypada do zapłaty w kolejnym roku finansowym
3 mins
  -> nie znamy kontekstu, dlatego tak naprawdę nie wiemy, o co dokładnie chodzi; może chodzić np. o informację, że należności obejmują też pozycje wątpliwe, których odzyskanie stoi pod znakiem zapytania; albo o coś zupełnie innego ;-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konta niepłynnych należnosci


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2622
Grading comment
dziękuję