KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

pass-through-time

Polish translation: czas przejścia przez proces technologiczny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pass-through-time
Polish translation:czas przejścia przez proces technologiczny
Entered by: EnglishDirect

12:51 Feb 14, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Finance (general) / nie finanse/Production Process On-Site Audit of Suppliers
English term or phrase: pass-through-time
Jest to kwestionariusz.

Jedno z pytań brzmi:

Are the capacity resources planned? (choć w oryginale jest 'planed')
(Qualification of Human resources, ***pass-through-time, tooling, and equipment)

Anybody any ideas please?
EnglishDirect
czas przejścia przez proces technologiczny
Explanation:
domyślam się, że chodzi o proces technologiczny ponieważ tak zaznaczyłeś tematykę pytania

w innym kontekście to może być czas przerobu (surowca na produkt) a inni na pewno podsuną jeszcze wiele innych pomysłów
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3czas zdobywania kwalifikacji/umiejętnościRoman Kozierkiewicz
3czas przejścia przez proces technologicznyMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
czas przejścia przez proces technologiczny


Explanation:
domyślam się, że chodzi o proces technologiczny ponieważ tak zaznaczyłeś tematykę pytania

w innym kontekście to może być czas przerobu (surowca na produkt) a inni na pewno podsuną jeszcze wiele innych pomysłów

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 403
Grading comment
Dziękuję.

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
czas zdobywania kwalifikacji/umiejętności


Explanation:
Propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2008-02-14 13:28:52 GMT)
--------------------------------------------------

Prpozycja Marka wiąże pytanie z procesem technologicznym, zaś podany kontekst dotyczy kwalifikacji zasobów ludzkich. Ten termin może oznaczać również czas przechodzenie od stanowiska do stanowiska w ramach praktyki w danym przedsiębiorstwie - ale to są tylko nieśmiałe przypuszczenia.

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2622