KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

NY State Banking Department Industry Letter

Polish translation: Pismo Stanowego Departamentu Bankowości Stanu Nowy Jork w Sprawie Przemysłu [Finansowego]


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:NY State Banking Department Industry Letter
Polish translation:Pismo Stanowego Departamentu Bankowości Stanu Nowy Jork w Sprawie Przemysłu [Finansowego]
Entered by: skisteeps

00:49 Apr 8, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: NY State Banking Department Industry Letter
nazwa dokumentu
Rafalek5
Pismo Stanowego Departamentu Bankowości Stanu Nowy Jork w Sprawie Przemysłu [Finansowego]
Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&q=Przemysł finansowy&btnG...
NY State Banking Department
A oto przykład takiego pisma: http://www.banking.state.ny.us/il040213.htm

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-04-08 04:02:41 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/search?hl=en&q=NY State Banking Depart...
Nie skopiowało się za pierwszym razem.
Selected response from:

skisteeps
Canada
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Pismo Stanowego Departamentu Bankowości Stanu Nowy Jork w Sprawie Przemysłu [Finansowego]
skisteeps
4pismo wydziału (departamentu) przemysłu banku stanowego (NY)Roman Kozierkiewicz


Discussion entries: 6





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ny state banking department industry letter
Pismo Stanowego Departamentu Bankowości Stanu Nowy Jork w Sprawie Przemysłu [Finansowego]


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&q=Przemysł finansowy&btnG...
NY State Banking Department
A oto przykład takiego pisma: http://www.banking.state.ny.us/il040213.htm

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-04-08 04:02:41 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/search?hl=en&q=NY State Banking Depart...
Nie skopiowało się za pierwszym razem.

skisteeps
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 150
Grading comment
thx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Roman Kozierkiewicz: to nie jest stanowy departament, lecz bank stanowy - drobny błąd stylistyczny
1 hr
  -> http://www.banking.state.ny.us/ Obijam się o to niemal codziennie, bo agresywnie spekuluję opcjami na CBOE. http://www.banking.state.ny.us/dep.htm

neutral  Rafal Korycinski: nie wypowiadam się co do meritum, bo nie wiem, ale na pewno nadużycie wielkich liter jest błędem ortograficznym
4 hrs
  -> Można zmienić, ale podane linki są czytelne. Stanowa jednostka nadzorujaca banki i instytucje finasowe to na pewno nie bank.

agree  Polangmar: Pismo branżowe do Departamentu Bankowości Stanu Nowy Jork [NIE chodzi tu o "wydział/departament przemysłu" (Industry Department) ani o "bank stanowy" (State Bank), jak błędnie sugeruje jeden z komentatorów]. http://je.pl/dmz4 || Gramatyka i logika.:)))
17 hrs
  -> Dziękuję! Wystarczy przyjrzeć się strukturze gramatycznej zdania i otworzyć podane linki wcelu pozbycia się watpliwości.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ny state banking department industry letter
pismo wydziału (departamentu) przemysłu banku stanowego (NY)


Explanation:
Propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-04-08 05:22:05 GMT)
--------------------------------------------------

Chciałem to ująć jaknajkrócej - chodzi o wydział (lub department) w banku stanowym (NY), który obsługuje klientów (firmy) z branży przemysłowej

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2622