KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

fixed-sum loan

Polish translation: kredyt nieodnawialny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fixed-sum loan
Polish translation:kredyt nieodnawialny
Entered by: Polangmar

11:17 Jul 7, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: fixed-sum loan
Jaki to rodzaj kredytu? Termin występuje w dokumencie z banku Lloyds TSB określającym wysokości rat. Nie ma opisu co to konkretnie jest.
MagDol
Poland
kredyt nieodnawialny
Explanation:
http://tinyurl.com/5j6ck4

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2008-07-07 11:48:14 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/5r8kt9
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kredyt nieodnawialnyPolangmar
3(ustalona) stała kwota kredytu
inmb


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(ustalona) stała kwota kredytu


Explanation:
Wydaje mi się, że chodzi o kredyt na określoną kwotę, która jest niezmienna (tzn nie "odnawia się", nie stanowi górnego limitu w obrębie którego można się zadłużać itp).

HTH

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 346

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kredyt nieodnawialny


Explanation:
http://tinyurl.com/5j6ck4

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2008-07-07 11:48:14 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/5r8kt9

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2532
Grading comment
Dziękuję.