KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

International Retail Services

Polish translation: usługi międzynarodowej bankowości detalicznej


10:25 Jul 11, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: International Retail Services
Within X INVESTMENT BANK, International Retail Services (IRS) is a growth engine combining branch banking networks with financial services. It is a spearhead of the Group’s retail development in new territories.
Pawel Gromek
United States
Polish translation:usługi międzynarodowej bankowości detalicznej
Explanation:
Chodzi o bankowość detaliczną, czyli bankową obsługę osób fizycznych, a nie usługę detaliczną jak proponuje Maciek.
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2usługi międzynarodowej bankowości detalicznejRoman Kozierkiewicz
4międzynarodowe usługi detaliczne
Maciek Drobka


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
international retail services
usługi międzynarodowej bankowości detalicznej


Explanation:
Chodzi o bankowość detaliczną, czyli bankową obsługę osób fizycznych, a nie usługę detaliczną jak proponuje Maciek.

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2622
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bubz
37 mins
  -> Dziękuję

agree  Adam Lankamer: ew. dla klientów indywidualnych
40 mins
  -> Dziękuję

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
international retail services
międzynarodowe usługi detaliczne


Explanation:
Proponuję wprost.

Dla porównania: http://www.google.pl/search?hl=pl&suggon=0&q=bank "usługi de...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-07-11 10:43:02 GMT)
--------------------------------------------------

Rozumiem zastrzeżenie. Wyszedłem z założenia, że 'usługi detaliczne' to określenie b. popularne w sektorze bankowym i nie ma co kombinować. A potem dokleiłem 'międzynarodowe'.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 527
Notes to answerer
Asker: "Międzynarodowe usługi detaliczne" wpisane w google dają tylko jeden wynik. Dlatego też nie jestem pewny.