KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

default date

Polish translation: data powstania zaległości


14:10 Jul 11, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: default date
Dokument to raport kredytowy sporządzony przez Equifax. W raporcie ukazane są informacje czy dana osoba zalega ze spłatami kredytu. W jednej z tabelek występują następujące pozycje: status, credit limit, date updated, start date, date last delinquent, date satisfied, dafault date i default / delinquent date. Czy ktoś ma jakieś propozycje? Mam pomysł, ale chciałam sprawdzić czy inni będa myśleć podobnie :)
annka1
Polish translation:data powstania zaległości
Explanation:
just a guess given the context provided
Selected response from:

ZenonStyczyrz
Grading comment
Ta propozycja bardziej pasuje do mojego pomysłu, dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4data niepłatności
Andrew Stanleyson
3data powstania zaległości
ZenonStyczyrz


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
data niepłatności


Explanation:
ihttch

Andrew Stanleyson
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
data powstania zaległości


Explanation:
just a guess given the context provided

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 53
Grading comment
Ta propozycja bardziej pasuje do mojego pomysłu, dziękuję.