KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

debt service reserve account

Polish translation: rachunek rezerwy na obsługę długu / zadłużenia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:debt service reserve account
Polish translation:rachunek rezerwy na obsługę długu / zadłużenia
Entered by: MStanicki

10:18 Feb 24, 2009
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: debt service reserve account
W tytule umowy: "AGREEMENT
ON REGISTERED PLEDGE ON RIGHTS
UNDER A DEBT SERVICE RESERVE ACCOUNT AGREEMENT", czyli umowa o zastaw rejestrowy na prawach wynikających z ... no właśnie z umowy o co, Waszym zdaniem...? Dodam, że "agreement" na końcu nie wydaje się pomyłką, gdyż na wstępie, przy powtórzeniu nazwy umowy także jest "agreement" na końcu.
pieprz
rachunek rezerwy na obsługę długu / zadłużenia
Explanation:
może to niuanse, ale tu nie chodzi o "rezerwowy rachunek", tylko o "rezerwę na...", to jednak jest różnica.
Selected response from:

MStanicki
Poland
Grading comment
Tak, dokładnie, jest to "rachunek rezerwy" a nie "rachunek rezerwowy". Dziękuję za cenne spostrzeżenie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rachunek rezerwy na obsługę długu / zadłużenia
MStanicki
3 +1rachunek rezerwowy dla obsługi zadłużeniaRoman Kozierkiewicz
3rachunek rezerwowy obsługi długu
Jerzy Matwiejczuk


Discussion entries: 2





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rachunek rezerwowy obsługi długu


Explanation:
Tak wychodzi

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 294

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rachunek rezerwowy dla obsługi zadłużenia


Explanation:
Propozycja - a co do agreement - można przyjąć, że chodzi o umowę obsługi zadłużenia z rachunku rezerwowego.

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2622

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb: tak; co do "agreement" można też przyjąć, że chodzi o umowę prowadzenia tegoż rachunku (z pewnością 2 x agreement nie jest błędem); mam pewne wątpliwości co do "reserve", za chwilę wpiszę w polu dyskusji
29 mins
  -> Dzięki

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
rachunek rezerwy na obsługę długu / zadłużenia


Explanation:
może to niuanse, ale tu nie chodzi o "rezerwowy rachunek", tylko o "rezerwę na...", to jednak jest różnica.

MStanicki
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18
Grading comment
Tak, dokładnie, jest to "rachunek rezerwy" a nie "rachunek rezerwowy". Dziękuję za cenne spostrzeżenie.