KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

request for a transcript of all certificates

Polish translation: zlecenie wykonania kopii wszystkich dokumentów (świadectw)


20:58 Mar 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: request for a transcript of all certificates
A z tym to juz zupelnie nie wiem, co zrobic.
Na dodatek ciagle nie mam pewnosci jak tlumaczyc certificate shares, certificate for shares etc

"I am unable to process your request for a transcript of all certificates in you"
Barbara Piela
Polish translation:zlecenie wykonania kopii wszystkich dokumentów (świadectw)
Explanation:
Zlecenie wystawienia / sporządzenia kopii wszystkich dokumentów
Dokumentów daję ze względu na odpowiedź jaką otrzymalaś dwa dni temu :-)


--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2004-03-07 21:15:22 GMT)
--------------------------------------------------

2) zestawienie dzienne zleceń przyjętych od klientów;
3) kopie dokumentów potwierdzających zawarcie i rozliczenie transakcji

http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1354.htm
Selected response from:

bartek
Grading comment
dzieki!
to sa swiadectwa depozytowe
zlecenie zamieniam na dyspozycja
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zamowienie kopii wszystkich swiadectw; share certificate - swiadectwo udzialowe
magry
3zlecenie wykonania kopii wszystkich dokumentów (świadectw)
bartek


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zlecenie wykonania kopii wszystkich dokumentów (świadectw)


Explanation:
Zlecenie wystawienia / sporządzenia kopii wszystkich dokumentów
Dokumentów daję ze względu na odpowiedź jaką otrzymalaś dwa dni temu :-)


--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2004-03-07 21:15:22 GMT)
--------------------------------------------------

2) zestawienie dzienne zleceń przyjętych od klientów;
3) kopie dokumentów potwierdzających zawarcie i rozliczenie transakcji

http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1354.htm

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1347
Grading comment
dzieki!
to sa swiadectwa depozytowe
zlecenie zamieniam na dyspozycja

1 day12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zamowienie kopii wszystkich swiadectw; share certificate - swiadectwo udzialowe


Explanation:
Przynajmniej tak jest w "Slowniku terminologii prawniczej i ekonomicznej" Jaslan

magry
Native speaker of: Native in PolishPolish