KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

dividend check

Polish translation: czek (wystawiony) tytułem dywidend


21:14 Mar 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: dividend check
czek TYTULEM dywidendy?

Your request for a replacement dividend check has been processed.
Barbara Piela
Polish translation:czek (wystawiony) tytułem dywidend
Explanation:
Daję "wystaiony" w nawiasie, bo mi się serce kraje

If you believe your dividend check has been lost or stolen, contact
us immediately. Upon authorization from you, a stop payment ...
www.gillette.com/ investors/shareholderinformation_lostchecks.asp

w USA czeki są nadal bardzo popularną formą rozliczeń pieniężnych. Szczególnie w USA, gdzie służą one do wypłaty wynagrodzeń, dywidend,
http://www.krakinform.com.pl/nowe/opis.cgi/838890423X
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzieki!
Napisalam w koncu "z tytulu dywidend"
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4czeki z dywidend
lim0nka
4czek (wystawiony) tytułem dywidend
bartek


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czek (wystawiony) tytułem dywidend


Explanation:
Daję "wystaiony" w nawiasie, bo mi się serce kraje

If you believe your dividend check has been lost or stolen, contact
us immediately. Upon authorization from you, a stop payment ...
www.gillette.com/ investors/shareholderinformation_lostchecks.asp

w USA czeki są nadal bardzo popularną formą rozliczeń pieniężnych. Szczególnie w USA, gdzie służą one do wypłaty wynagrodzeń, dywidend,
http://www.krakinform.com.pl/nowe/opis.cgi/838890423X

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1347
Grading comment
Dzieki!
Napisalam w koncu "z tytulu dywidend"

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czeki z dywidend


Explanation:
Wszystkie argumenty odnoszące się do wypłacanych pieniędzy, takich jak depozyty na oszczędności, traktowane są jako liczby ujemne; wpłacane pieniądze, takie jak czeki z dywidend, są liczbami dodatnimi.
http://www.akademia.logon.pl/ew/excel2000-2/lekcja.pdf

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 87