KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

zdanie

Polish translation: zlecenie z odroczonym terminem realizacji


07:47 Mar 8, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: zdanie
Zdanie:
A delayed sale request is a group sale order whereby EquiServe accumulates other delayed sale requests and submits a collective order.


Real-time sale requests that are submitted after market hours will be held with the broker until the beginning of the next trading day when they can be sold. Although shares are immediately sent to market, actual market conditions will affect how quickly your shares are sold. A delayed sale request is a group sale order whereby EquiServe accumulates other delayed sale requests and submits a collective order. Delayed sale requests received before 2PM are traded the same business day. Requests received after 2PM may not betraded until the next business day.
Barbara Piela
Polish translation:zlecenie z odroczonym terminem realizacji
Explanation:
Zlecenie sprzedaży z odroczonym terminem realizacji to zlecenie grupowe; EquiServe zbiera pozostałe zlecenia sprzedaży z odroczonym terminem realizacji i składa zlecenie/dyspozycję zbiorową.

==========

nie spotkałam się wprawdzie z polskim określeniem na "delayed sale request", ale przypuszczam, że można tu użyć takiej samej nazwy jak dla przelewów:

Przelewy z odroczonym terminem realizacji oraz przelewy wysłane do realizacji w trybie off-line prezentowane są w nowym menu "Transakcje oczekujące".

http://www.ing.pl/u235/template/news,View.wm/navi/14043/mess...
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Dzieki!
Szczegolnie za to "z odroczonym terminem realizacji"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zlecenie z odroczonym terminem realizacji
lim0nka
4Zlecenia sprzedaży wystawione w czasie rzeczywistym dostarczone po godzinach posiedzenia
bartek


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zlecenia sprzedaży wystawione w czasie rzeczywistym dostarczone po godzinach posiedzenia


Explanation:
giełdowego / gieldy zostaną zatrzymane przez maklera do rozpoczęcia następnego dnia giełdowego, kiedy to mogą być one sprzedane. Chociaż udziały są natychmiast kierowane na rynek, to bieżace warunki rynkowe będą miały wpływ na to, jak szybko Twoje udziały będą sprzedane. Odroczone zlecenie sprzedaży jest zleceniem grupowym powstałym w wyniku akumulowania przez EquiServe innych odroczonych zleceń sprzedaży i dostarczenia zlecenia zbiorczego. Odroczone zlecenia sprzedaży dostarczone przed godziną 14.00 są realizowane w tym samym dniu roboczym. Zlecenia otrzymane po godzinie 14.00 mogą być realizowane w następnym dniu roboczym

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1347

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zlecenie z odroczonym terminem realizacji


Explanation:
Zlecenie sprzedaży z odroczonym terminem realizacji to zlecenie grupowe; EquiServe zbiera pozostałe zlecenia sprzedaży z odroczonym terminem realizacji i składa zlecenie/dyspozycję zbiorową.

==========

nie spotkałam się wprawdzie z polskim określeniem na "delayed sale request", ale przypuszczam, że można tu użyć takiej samej nazwy jak dla przelewów:

Przelewy z odroczonym terminem realizacji oraz przelewy wysłane do realizacji w trybie off-line prezentowane są w nowym menu "Transakcje oczekujące".

http://www.ing.pl/u235/template/news,View.wm/navi/14043/mess...

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 87
Grading comment
Dzieki!
Szczegolnie za to "z odroczonym terminem realizacji"