KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

You have a sale pending for

Polish translation: zlecenie sprzedaży oczekujące na realizację


05:56 Mar 9, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: You have a sale pending for
Zlecenie sprzedazy jest w trakcie realizacji?
Na pewno jakos na to mowia. Nie mam tez koncepcji co zrobic z "you have"

If there is a pending sale
[2380] You currently have a sale pending for (number of shares) [980] share [664] shares. [2381] You will receive a check for your proceeds within 7 to 10 business days of the date your sale was requested.
[2401] To repeat this message, press star.
Barbara Piela
Polish translation:zlecenie sprzedaży oczekujące na realizację
Explanation:
przyjęte do realizacji / oczekujące

w informacjach giełdowych tego nie znalazłam, ale pewnie będzie podobnie jak z bankami:

§21 Bank przyjmuje dyspozycje posiadacza rachunku, które mogą być wykonane w całości tylko do wysokości bieżącego salda, pomniejszonym o znane bankowi kwoty oczekujące na realizację tytułów wykonawczych oraz z uwzględnieniem opłat, prowizji, odsetek i innych należności przysługujących bankowi, chyba że postanowienia odrębnej umowy stanowią inaczej.
http://www.abnamro.pl/gts/html/body_regulaminy.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 55 mins (2004-03-09 07:51:54 GMT)
--------------------------------------------------

mam!

Zlecenia oczekujące na realizację wykonywane są według limitu ceny, a gdy są równe, według kolejności przyjęcia. Maksymalnym terminem ważności zlecenia jest koniec tygodnia następującego po tygodniu, w którym zlecenie zostało złożone.

http://www.google.pl/search?q=cache:W1pw16GF0pQJ:akson.sgh.w...
oraz
http://www.ingsecurities.pl/pliki/abc_kl.pdf
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zlecenie sprzedaży oczekujące na realizację
lim0nka
3zarejestrowano zlecenie sprzedaży ...
Adam Lankamer


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
you have a sale pending for
zarejestrowano zlecenie sprzedaży ...


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3826

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
you have a sale pending for
zlecenie sprzedaży oczekujące na realizację


Explanation:
przyjęte do realizacji / oczekujące

w informacjach giełdowych tego nie znalazłam, ale pewnie będzie podobnie jak z bankami:

§21 Bank przyjmuje dyspozycje posiadacza rachunku, które mogą być wykonane w całości tylko do wysokości bieżącego salda, pomniejszonym o znane bankowi kwoty oczekujące na realizację tytułów wykonawczych oraz z uwzględnieniem opłat, prowizji, odsetek i innych należności przysługujących bankowi, chyba że postanowienia odrębnej umowy stanowią inaczej.
http://www.abnamro.pl/gts/html/body_regulaminy.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 55 mins (2004-03-09 07:51:54 GMT)
--------------------------------------------------

mam!

Zlecenia oczekujące na realizację wykonywane są według limitu ceny, a gdy są równe, według kolejności przyjęcia. Maksymalnym terminem ważności zlecenia jest koniec tygodnia następującego po tygodniu, w którym zlecenie zostało złożone.

http://www.google.pl/search?q=cache:W1pw16GF0pQJ:akson.sgh.w...
oraz
http://www.ingsecurities.pl/pliki/abc_kl.pdf

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 87
Grading comment
Dzieki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: Masz zlecenie sprzedaży....
31 mins

agree  Teresa Goscinska: oczekujace zlecenie sprzedazy MOZE TAK?
59 mins
  -> Ĺő÷áńéóôţ