KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

overdraft facilities

Polish translation: kredyt w rachunku bieżącym/overdraft


12:19 Mar 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: overdraft facilities
Short-term bank debt amounted to XXX and consists of overdraft facilities in Euro and foreign currency mostly in subsidiaries.
Django
Poland
Polish translation:kredyt w rachunku bieżącym/overdraft
Explanation:
Kredyty
Kredyt w rachunku bieżącym (tzw. overdraft)
Dzięki kredytowi w rachunku bieżącym Państwa firma może zadłużać się do ustalonego w umowie limitu przez określony w umowie okres. Środki z tego kredytu mogą być wykorzystane na dowolny cel. Najczęściej kredyt ten jest przyznawany na okres 1 roku.
http://www.amerbank.com.pl/8870.dhtml

pakiet JANTAR (umożliwiający korzystne formy kredytowania działalności - overdraft,
kredyt obrotowy, kredyt inwestycyjny, pomoc Doradcy Klienta oraz ...
bossa.pl/dmbos/bos/ - 14k - 25 Mar 2004

kredyt złotowy. - kredyt walutowy. Charakterystyka kredytów: Kredyt w rachunku
bieżącym (overdraft) - jest coraz bardziej popularna formą kredytowania. ...
www.studenci.pl/ekonomia/bankowosc/e_sem16.htm - 101k - Supplemental Result

Ale często na polskich stronach jest po prostu overdraft

Też słownik bankowości i finansów podaje kredyt w rachunku bieżącym





--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2004-03-26 12:50:59 GMT)
--------------------------------------------------

facility to po prostu kredyt - Słownik bankowości i finansów
Selected response from:

kterelak
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1kredyt w rachunku bieżącym/overdraftkterelak
4kredyt obrotowy w rachunku bieżącym / limit zadłużenia w rachunku bieżącym
Andrzej Lejman
4 -1linie kredytowe
Adam Lankamer
3zadłużenieamat


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zadłużenie


Explanation:
prop.

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 5

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: blisko, ale zbyt ogólnie
20 mins

neutral  magry: Overdraft facility to zaledwie "mozliwosc zadluzenia"
1 day35 mins

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
linie kredytowe


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3826

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: to nie jest linia kredytowa
19 mins

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kredyt obrotowy w rachunku bieżącym / limit zadłużenia w rachunku bieżącym


Explanation:
to pierwsze firma, to drugie klient indywidualny

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2004-03-26 12:41:15 GMT)
--------------------------------------------------

Szukano \"overdraft facility\" (język Polski). Wyniki 1 - 4 z ok. 5. Znaleziono w 0.17 sek.


DB 24 - VISA Gold
... also tantamount to belonging to an elite clientele, which has been granted powerful
payment potential owing to an individually fixed overdraft facility and a ...
www.deutsche-bank-pbc.pl/en/index2.php?s=visa_gold - 32k


Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 414

23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
kredyt w rachunku bieżącym/overdraft


Explanation:
Kredyty
Kredyt w rachunku bieżącym (tzw. overdraft)
Dzięki kredytowi w rachunku bieżącym Państwa firma może zadłużać się do ustalonego w umowie limitu przez określony w umowie okres. Środki z tego kredytu mogą być wykorzystane na dowolny cel. Najczęściej kredyt ten jest przyznawany na okres 1 roku.
http://www.amerbank.com.pl/8870.dhtml

pakiet JANTAR (umożliwiający korzystne formy kredytowania działalności - overdraft,
kredyt obrotowy, kredyt inwestycyjny, pomoc Doradcy Klienta oraz ...
bossa.pl/dmbos/bos/ - 14k - 25 Mar 2004

kredyt złotowy. - kredyt walutowy. Charakterystyka kredytów: Kredyt w rachunku
bieżącym (overdraft) - jest coraz bardziej popularna formą kredytowania. ...
www.studenci.pl/ekonomia/bankowosc/e_sem16.htm - 101k - Supplemental Result

Ale często na polskich stronach jest po prostu overdraft

Też słownik bankowości i finansów podaje kredyt w rachunku bieżącym





--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2004-03-26 12:50:59 GMT)
--------------------------------------------------

facility to po prostu kredyt - Słownik bankowości i finansów

kterelak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 107

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bsoszynska
5 hrs