KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

legal & professional expenses

Polish translation: wydatki na obsługę prawną i usługi konsultacyjne


09:17 Mar 30, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: legal & professional expenses
pozycja w rachunku zyskow i strat
Django
Poland
Polish translation:wydatki na obsługę prawną i usługi konsultacyjne
Explanation:
to professional expenses jest trochę tajemnicze, ale moja propozycja jest na tyle pojemna, że powinna spełnić swoja rolę.



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 6 mins (2004-03-30 10:24:36 GMT)
--------------------------------------------------

ew. \"inne specjalistyczne usługi\"
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2wydatki na obsługę prawną i usługi konsultacyjne
Andrzej Lejman
3koszty konsultacyji prawnych i zawodowychJan S
4 -1Wydatki (naklady) na cele prawne i zawodowe
Teresa Goscinska


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Wydatki (naklady) na cele prawne i zawodowe


Explanation:
Wydatki (naklady) na cele prawne i zawodowe

COS W TYM RODZAJU

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-03-30 09:26:45 GMT)
--------------------------------------------------

Wydatki na pomoc prawna i rozwoj profesjonalny

To jest czesto moja pozycja w zeznaniu podatkowym

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-30 11:58:51 (GMT)
--------------------------------------------------

Mysle ze tlumacz wie najlepiej o co tu chodzi.

Jakkolwiek w spolkach i roznego rodzaju przedsiebiorstwach tez sie doszkala wlasnych pracownikow.



Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: Ale to jest bilans spółki, a nie PIT.
6 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
wydatki na obsługę prawną i usługi konsultacyjne


Explanation:
to professional expenses jest trochę tajemnicze, ale moja propozycja jest na tyle pojemna, że powinna spełnić swoja rolę.



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 6 mins (2004-03-30 10:24:36 GMT)
--------------------------------------------------

ew. \"inne specjalistyczne usługi\"

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 414

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ArturSz: wydaje sie
55 mins

agree  warsaw_guy
9 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
koszty konsultacyji prawnych i zawodowych


Explanation:
to sa wydatki koszty za konsultacje z osobami poza firma o ile to rozumiem poprawnie.

Jan S
Sweden
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish