KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

on a pretax basis

Polish translation: przed opodatkowaniem / na zasadzie przed opodatkowaniem


09:06 Apr 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / profit and loss account
English term or phrase: on a pretax basis
Tax - corporate income tax acc. Not relevant. All payments are done on a pretax basis
Pawel Bartoszewicz
Polish translation:przed opodatkowaniem / na zasadzie przed opodatkowaniem
Explanation:
chociaż na polskich stronach chodzi też jako na zasadzie "pre-tax"

Nasz Plan "Section125"
Plan "Section 125" naszej firmy pozwala kwalifikującym się pracownikom na wybór sposobu opłacania pewnych świadczeń, tj. albo na zasadzie "przed opodatkowaniem" albo "po opodatkowaniu". Plan zapewnia również opcję "elastycznego konta na wydatki" z dochodu przed opodatkowaniem na wypadek niektórych nie pokrytych przez ubezpieczenie kosztów medycznych i kosztów opieki medycznej osób pozostających na utrzymaniu pracownika.
http://www-4.deltadentalil.com/pl/aspx/EmployeeBenefits.aspx...
Selected response from:

bartek
Grading comment
Tak poszło do klienta. Dziekuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1przed opodatkowaniem / na zasadzie przed opodatkowaniem
bartek
3na podstawie nieopodatkowanych zarobkowJan S


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
przed opodatkowaniem / na zasadzie przed opodatkowaniem


Explanation:
chociaż na polskich stronach chodzi też jako na zasadzie "pre-tax"

Nasz Plan "Section125"
Plan "Section 125" naszej firmy pozwala kwalifikującym się pracownikom na wybór sposobu opłacania pewnych świadczeń, tj. albo na zasadzie "przed opodatkowaniem" albo "po opodatkowaniu". Plan zapewnia również opcję "elastycznego konta na wydatki" z dochodu przed opodatkowaniem na wypadek niektórych nie pokrytych przez ubezpieczenie kosztów medycznych i kosztów opieki medycznej osób pozostających na utrzymaniu pracownika.
http://www-4.deltadentalil.com/pl/aspx/EmployeeBenefits.aspx...

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1347
Grading comment
Tak poszło do klienta. Dziekuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bsoszynska
9 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
na podstawie nieopodatkowanych zarobkow


Explanation:
moze tak?

Jan S
Sweden
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish