KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

calculated on free distribution centre

Polish translation: kalkulowane franko centrum dystrybucji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:calculated on free distribution centre
Polish translation:kalkulowane franko centrum dystrybucji
Entered by: Jolanta Blaszak

16:32 Jul 1, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: calculated on free distribution centre
The prices are calculated on free distribution centre base Warsaw/Poland.

T?umaczone z niemieckiego. Domy?lam si?, ?e chodzi o koszty dostawy do magazynu. Tylko czy s? uwzgl?dnione w cenie czy nie?
A mo?e w ogóle ?le interpretuj??
jo_loop
United Kingdom
kalkulowane franko centrum deystrybucji
Explanation:
sprzedawca pokrywa koszty transportu do centrum dystrybucji
Selected response from:

Jolanta Blaszak
Grading comment
dzi?ki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kalkulowane franko centrum deystrybucjiJolanta Blaszak
2niżej
Andrzej Mierzejewski
2wolny ośrodek zbytu
A_G_A


Discussion entries: 2





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wolny ośrodek zbytu


Explanation:
mi sie wydaje, że chodzi o wolny ośrodek zbytu...

A_G_A
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

52 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
niżej


Explanation:
to może oznaczać "dostawa do centrum dystrybucji z pokryciem wszystkich kosztów: załadowanie, fracht, ubezpieczenie, rozładunek", czyli coś podobnego do FOB.
zgaduję.


--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2004-07-01 17:30:00 GMT)
--------------------------------------------------

...albo CIF.
Oferta powinna podawać warunki dostawy wg Incoterms, a nie taką poezję.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kalkulowane franko centrum deystrybucji


Explanation:
sprzedawca pokrywa koszty transportu do centrum dystrybucji

Jolanta Blaszak
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dzi?ki