KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

lists of external names

Polish translation: patrz poniżej


21:18 Jul 1, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: lists of external names
YYY is a direct marketing company with a large database of customers and access to lists of external names to whom it wishes to make available a free financial information service.

YYY jest firmą marketingu bezpośredniego posiadającą rozbudowaną bazę danych dotyczącą klientów, a także posiadającą dostęp do zewnętrznych list danych osób, którym zamierza zapewnić nieodpłatne informacje na temat usług finansowych.

???
Wojciech Wołoszyk
Poland
Polish translation:patrz poniżej
Explanation:
wszystko fajnie, zgadzam się z Bartek, ale koniec to chyba:

... zamierza zapewnić / świadczyć nieodpłatnie usługi informacji finansowej; ewentualnie: ...udostępnić nieodpłatnie informacje finansowe
Selected response from:

anula
Poland
Grading comment
Dzięki :))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5patrz poniżej
anula
4niżej
bartek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niżej


Explanation:
może pozbądź się "dotyczącą"
reszta jest OK - wedlug mnie

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1347

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
patrz poniżej


Explanation:
wszystko fajnie, zgadzam się z Bartek, ale koniec to chyba:

... zamierza zapewnić / świadczyć nieodpłatnie usługi informacji finansowej; ewentualnie: ...udostępnić nieodpłatnie informacje finansowe

anula
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dzięki :))