KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

free by telex transfer

Polish translation: przekazem teleksowym netto


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:free by telex transfer
Polish translation:przekazem teleksowym netto

20:31 Jul 2, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: free by telex transfer
FAKTURA ZA ZAKUP SAMOCHODU
PAYMENT: FREE BY TELEX TRANSFER
OUR BANK: ABC...
SHIPMENT: BY TRUCK
Magda1
przekazem teleksowym netto
Explanation:
IMHO chodzi o to, by beneficjentowi nie potrącono kosztów bankowych z kwoty przekazu. Innymi słowy: koszty przekazu ponosi nadawca.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Thank you.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przekazem teleksowym netto
Andrzej Lejman
4opłatę przesano teleksem, kosztów przesyłki brak
A_G_A
4przesłana teleksem - bezpłatnie
anula


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przesłana teleksem - bezpłatnie


Explanation:


anula
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: wydaje mi się niewykonalne, a jestem na tyle wiekowy że teleks widziałem a nawet obsługiwałem
47 mins

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opłatę przesano teleksem, kosztów przesyłki brak


Explanation:
..

A_G_A
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: jak wyżej
38 mins

2 days14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przekazem teleksowym netto


Explanation:
IMHO chodzi o to, by beneficjentowi nie potrącono kosztów bankowych z kwoty przekazu. Innymi słowy: koszty przekazu ponosi nadawca.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 414
Grading comment
Thank you.