KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

low down-payment loan

Polish translation: pozyczka/kredyt o niskim udziale wlasnym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:low down-payment loan
Polish translation:pozyczka/kredyt o niskim udziale wlasnym
Entered by: dorotrusty

17:30 Aug 3, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Finance (general)
English term or phrase: low down-payment loan
jakis rodzaj pozyczki?
W
pozyczka/kredyt o niskim udziale wlasnym
Explanation:
zwykle z przeznaczeniem na cos (dom, samochod, komputer, bukiet dla narzeczonej..)down-payment to kwota jaka kredytobiorca musi na dany cel wylozyc z wlasnej, reszte finansuje kredytodawca - ta reszta to wlasciwa kwota kredytu. rzecz zrozumiala, im nizszy udzial wlasny tym kredyt atrakcyjniejszy, zwlaszcza wsrod osob o niskich zarobkach:)
Selected response from:

dorotrusty
United States
Grading comment
dzieki za rewelacyjne tlumaczenie.super
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1pozyczka/kredyt o niskim udziale wlasnymdorotrusty
4 +1pożyczka o niskich początkowych ratach (spłaty)
bartek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pożyczka o niskich początkowych ratach (spłaty)


Explanation:
b

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1347

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
3 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
pozyczka/kredyt o niskim udziale wlasnym


Explanation:
zwykle z przeznaczeniem na cos (dom, samochod, komputer, bukiet dla narzeczonej..)down-payment to kwota jaka kredytobiorca musi na dany cel wylozyc z wlasnej, reszte finansuje kredytodawca - ta reszta to wlasciwa kwota kredytu. rzecz zrozumiala, im nizszy udzial wlasny tym kredyt atrakcyjniejszy, zwlaszcza wsrod osob o niskich zarobkach:)

dorotrusty
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
dzieki za rewelacyjne tlumaczenie.super

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Tak jest.
1177 days