KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

to drive growth and net income performance

Polish translation: zintensyfikować rozwój i zwiększyć zysk netto


11:57 Aug 4, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: to drive growth and net income performance
cos z finansami
Wojtek
Polish translation:zintensyfikować rozwój i zwiększyć zysk netto
Explanation:
Naprawdę, pomożesz sobie i autorom odpowiedzi, wstawiając choć całe zdanie zamiast bezsensownego "coś z finansami".
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zintensyfikować rozwój i zwiększyć zysk netto
Andrzej Lejman
3zwiększyć sprzedaż i poprawić wynik(i) nettoMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zwiększyć sprzedaż i poprawić wynik(i) netto


Explanation:
wszystko zależy od kontekstu, a tego skąpisz bardzo. wróżkami niestety nie jesteśmy...

growth również może odnosic sie do geograficznego zasiegu dzialania firmy i innych rzeczy....

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 403

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zintensyfikować rozwój i zwiększyć zysk netto


Explanation:
Naprawdę, pomożesz sobie i autorom odpowiedzi, wstawiając choć całe zdanie zamiast bezsensownego "coś z finansami".

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 414