KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

zero coupon

Polish translation: Obligacja zerokuponowa


11:26 Aug 6, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: zero coupon
W zestawieniu zadłużenia firmy, w pozycji "bond loans", w nawiasie widnieje (zero coupon).
Stelm
Polish translation:Obligacja zerokuponowa
Explanation:
... zatrzymanie gotówki w tym najbardziej gorącym okresie. Do instrumentów rcf zaliczamy: Obligacje zero kuponowe (zero-coupon bonds). ...
www.frackowiak.com.pl/pl/finanse4.php

duzo w guglu w tej wersji + życie
Selected response from:

bartek
Grading comment
Brzmi dobrze. Dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Obligacja zerokuponowa
bartek
4kupon zerowymakawa


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kupon zerowy


Explanation:
słowni biznesu, Collin
zero-coupon bond-obligacja o kuponie zerowym

makawa
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Obligacja zerokuponowa


Explanation:
... zatrzymanie gotówki w tym najbardziej gorącym okresie. Do instrumentów rcf zaliczamy: Obligacje zero kuponowe (zero-coupon bonds). ...
www.frackowiak.com.pl/pl/finanse4.php

duzo w guglu w tej wersji + życie

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1347
Grading comment
Brzmi dobrze. Dziekuje.