KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

routing code

Polish translation: kod SWIFT


17:11 Feb 17, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: routing code
If routing code is available, enter it in Bank Address Line 3, preceded by // (no spaces between slashes and routing code).
xxxkgas
Polish translation:kod SWIFT
Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-02-17 17:17:27 GMT)
--------------------------------------------------

.. Informacje, które musza sie pojawic na tym dokumencie, to przynajmniej: kod IBAN
(International banking number), kod SWIFT (routing code) oraz dokladnie ...
www.sonnerie.net/emailing/media/2005_01/newsletter_20050124...
Selected response from:

bartek
Grading comment
To ochyba nie to. Widze w Internecie po prostu "kod routingu".
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2numer rozliczeniowy (banku)
Adam Lankamer
4 +1kod SWIFT
bartek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kod SWIFT


Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-02-17 17:17:27 GMT)
--------------------------------------------------

.. Informacje, które musza sie pojawic na tym dokumencie, to przynajmniej: kod IBAN
(International banking number), kod SWIFT (routing code) oraz dokladnie ...
www.sonnerie.net/emailing/media/2005_01/newsletter_20050124...

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1347
Grading comment
To ochyba nie to. Widze w Internecie po prostu "kod routingu".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Spilliaert
1 hr

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
numer rozliczeniowy (banku)


Explanation:
format rachunku

liczba kontrolna; numer rozliczeniowy banku; numer rachunku klienta

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3826

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
13 hrs
  -> dzięki, ale już za późno; nie wiem dlaczego, ale asker przydzielił punkty odpowiedzi, z którą się nie zgadzał

agree  Witold Chocholski
2576 days