KudoZ home » English to Polish » Fisheries

fish security

Polish translation: ochrona zasobów rybnych


17:59 Aug 7, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Fisheries
English term or phrase: fish security
Rybołówstwo w Afryce i na Karaibach. Dokument PE

(...) ban on the use of fishing techniques which may cause migratory species to lose their feeding habits and migration trajectories; admits that exceptions could be accepted when coastal fisheries contribute towards meeting local communities’ fish security needs;
tabor
Poland
Polish translation:ochrona zasobów rybnych
Explanation:
tu nie chodzi no bezpieczenstwo połowu ryb, ale o zachowanie równowagi w połowach, żeby nie wytrzebić ryb w rejonach przybrzeżnych

połowy przybrzeżne na małą skalę,. - działania wspierające zmiany społeczno – ekonomiczne,. - ochronę zasobów rybnych na wodach przybrzeżnych, ...
www.fundusze-ue.menis.gov.pl/page/pl/fundusze-strukturalne/...
Selected response from:

bartek
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3ochrona zasobów rybnych
bartek
3bezpieczeństwo połowu rybRoman Kozierkiewicz


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bezpieczeństwo połowu ryb


Explanation:
Jedna z propozycji

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
ochrona zasobów rybnych


Explanation:
tu nie chodzi no bezpieczenstwo połowu ryb, ale o zachowanie równowagi w połowach, żeby nie wytrzebić ryb w rejonach przybrzeżnych

połowy przybrzeżne na małą skalę,. - działania wspierające zmiany społeczno – ekonomiczne,. - ochronę zasobów rybnych na wodach przybrzeżnych, ...
www.fundusze-ue.menis.gov.pl/page/pl/fundusze-strukturalne/...

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 26
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SlawekW: yes!
4 mins
  -> No! :-))

agree  Olga Karp: :-)// i wcale nie z powodów wakacyjnych :(( dopadł mnie nadmiar pracy i stopni C (jak miło, że ktoś pamięta :D i jak miło mieć czas na agree!!!)
23 mins
  -> dawno Cię tu nie było :-)

agree  Roman Kozierkiewicz: Ponieważ nie lubię ryb, to i moja propozycja była do niczego
10 hrs
  -> :-) też wolę kawałek polędwicy z rusztu :-)

neutral  pidzej: nie rozumiem jak zgoda na stosowanie skądinąd zakazanych metod ma zapewnić ochronę zasobów - myślę że idzie o zabezpieczenie pożywienia dla wyspiarzy
11 hrs