KudoZ home » English to Polish » Fisheries

fisheries based approach

Polish translation: podejście uwzględniające cechy łowisk


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fisheries-based approach
Polish translation:podejście uwzględniające cechy łowisk
Entered by: Polangmar

15:47 Apr 28, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Fisheries
English term or phrase: fisheries based approach
Dokument w sprawie wprowadzenia środków technicznych na rzecz ochrony zasobów połowowych w wodach UE.

(...) Among the consulted parties there was a general agreement on the need for simplification and harmonisation but also on the need to take into account the regional characteristics of the fisheries and a fisheries based approach as well as to put together in one regulation all technical measures.
tabor
Poland
uwzględniające je podejście
Explanation:
regional characteristics of the fisheries and a fisheries based approach - regionalne cechy charakterystyczne łowisk/zasobów połowowych/ i uwzględniające je podejście
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4uwzględniające je podejściePolangmar
3podejście oparte na łowiskach
~Ania~
3dostosowanie (poszerzenie) procedur ogolnych do realiow regionalnych'moderhak


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dostosowanie (poszerzenie) procedur ogolnych do realiow regionalnych'


Explanation:
http://www.nwwrac.org/admin/publication/upload/NWWRAC_Respon...
chodzi o procedury alternatywne, ktore beda uwzgledniac realia regionalne (alternatywne do procedur ogolnych, ktore sa klopotliwe w praktycznym zastosowaniu ze wgledu na owe roznice regionalne) tlumaczenie w kontekscie :'dostosowanie (poszerzenie) procedur ogolnych do realiow regionalnych'? (a bit clumsy though)


    Reference: http://www.nwwrac.org/admin/publication/upload/NWWRAC_Respon...
moderhak
Belgium
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: dziękuję


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podejście oparte na łowiskach


Explanation:
Z kontekstu wydaje mi się, że o to chodzi. Oczywiście "fisheries" może również oznaczać "rybołówstwo".

~Ania~
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
Notes to answerer
Asker: dziękuję


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uwzględniające je podejście


Explanation:
regional characteristics of the fisheries and a fisheries based approach - regionalne cechy charakterystyczne łowisk/zasobów połowowych/ i uwzględniające je podejście

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
dziękuję za pomoc