KudoZ home » English to Polish » Food & Drink

signature bread

Polish translation: popisowe pieczywo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:signature bread
Polish translation:popisowe pieczywo
Entered by: Marek Daroszewski (MrMarDar)

22:22 Jul 25, 2005
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Food & Drink / chleba naszego...
English term or phrase: signature bread
coś jak 'signature dish' (specjalność kuchni - za PWN/Ox) tylko dotyczące pieczywa / chleba, w zdaniu hasłowym: enjoy creating your signature bread; jak to ująć?
Marek Daroszewski (MrMarDar)
popisowe pieczywo
Explanation:
PJ

--------------------------------------------------
Note added at 838 days (2007-11-11 20:52:25 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

wypiek
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
Dla mnie bomba :-) Wielkie dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5specjalny chleb, jedyny w swoim rodzaju, oryginalny, ...ktory stanie sie twoja specjalnoscia, itd, ilegato
3 +1wypiecz/ stwórz (własny) chleb
lim0nka
3popisowe pieczywopidzej


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wypiecz/ stwórz (własny) chleb


Explanation:
który cię rozsławi
którym zasłyniesz
który będzie twoją specjalnością

nie idzie mi :(

lim0nka
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Himawari: "swój własny rodzaj chleba" i już...
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
specjalny chleb, jedyny w swoim rodzaju, oryginalny, ...ktory stanie sie twoja specjalnoscia, itd, i


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 5 mins (2005-07-26 01:27:55 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, przegapilam jedna z sugestii limOnki

legato
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
popisowe pieczywo


Explanation:
PJ

--------------------------------------------------
Note added at 838 days (2007-11-11 20:52:25 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

wypiek

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dla mnie bomba :-) Wielkie dzięki!