KudoZ home » English to Polish » Food & Drink

Foodgrade

Polish translation: dopuszczony do kontaktu z żywnością


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Foodgrade
Polish translation:dopuszczony do kontaktu z żywnością
Entered by: Stanislaw Czech, MCIL

07:05 Feb 14, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Food & Drink
English term or phrase: Foodgrade
Niestety kontekstu brak - jest to lista, która stanowi element Karty Charakterystyki (MSCS), w kazdym badź razie pisane jest jednym słowem, może to pomoze, że w kolumnie na lewo od tego jest symbol FUNFGR

Pozdrawiam
SC
Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
dopuszczony do kontaktu z żywnością
Explanation:
mogą być i inne sformułowiania, ale o to chodzi
http://tinyurl.com/2yxo3a
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4klasy spożywczej
Piotr Rypalski
4dopuszczony do kontaktu z żywnością
bartek


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
foodgrade
dopuszczony do kontaktu z żywnością


Explanation:
mogą być i inne sformułowiania, ale o to chodzi
http://tinyurl.com/2yxo3a

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 210
Grading comment
Dziękuję

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
foodgrade
klasy spożywczej


Explanation:
W odniesieniu do olejów, smarów, itp.

Definicja: safe for use in food by the Food and Drug Administration


    Reference: http://www.ambersil.pl/karty/000/01/0000147_04.pdf
Piotr Rypalski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28