KudoZ home » English to Polish » Food & Drink

foil press (slammer)

Polish translation: automat do zamykania folią


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:foil press
Polish translation:automat do zamykania folią
Entered by: Polangmar

13:43 Sep 13, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Food & Drink / urzadzenia w piekarni
English term or phrase: foil press (slammer)
Wyjasnienie klienta:
Foils (lids) are placed on top of some of the puddings and these are secured in place by a "slammer" - czy ktos wie, jak to sie nazywa po polsku?
Gdzies znalazlam tlumaczenie "prasa do foliowania", ale wyraznie chodzilo o zupelnie inne urzadzenie.
magry
automat do zamykania folią
Explanation:
Lub:
- maszyna do zamykania folią
- urządzenie do zamykania folią

Automat pakujący typ XAG-44
Służy do termoformowania kubków z folii (PCW, polistyren itp.), zamykania folią zakrywającą (np. aluminiową) poprzez zgrzewanie, wykrawanie i transportowanie napełnionych kubków.
http://tinyurl.com/2du755

http://tinyurl.com/2d6gqv
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dzieki!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4automat do zamykania foliąPolangmar
3prasa do foliowaniaVeji


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prasa do foliowania


Explanation:
http://www.columbus-tech.com/pl/85/Innovation.html

w dolnym lewym rogu na szaro, slabo widac :/

--------------------------------------------------
Note added at   7 min (2007-09-13 13:51:01 GMT)
--------------------------------------------------

No tak, 'czytaj babo do konca' sie klania :( przepraszam za zamieszanie

Veji
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Dzieki, ale wlasnie to juz znalazlam - tylko, ze tu chyba raczej nie o to chodzi.


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
automat do zamykania folią


Explanation:
Lub:
- maszyna do zamykania folią
- urządzenie do zamykania folią

Automat pakujący typ XAG-44
Służy do termoformowania kubków z folii (PCW, polistyren itp.), zamykania folią zakrywającą (np. aluminiową) poprzez zgrzewanie, wykrawanie i transportowanie napełnionych kubków.
http://tinyurl.com/2du755

http://tinyurl.com/2d6gqv

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 192
Grading comment
Dzieki!!!