KudoZ home » English to Polish » Food & Drink

saucing room

Polish translation: pomieszczenie polewania sosem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:saucing room
Polish translation:pomieszczenie polewania sosem
Entered by: ironsz

10:48 Sep 14, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Food & Drink / piekarnia - dzial produkcji
English term or phrase: saucing room
Zgodnie z wyjasnieniem klienta - an area where sauces are poured over puddings.
magry
pomieszczenie polewania sosem
Explanation:
obawiam się, że nic innego się nie wymyśli
Nie ma niestety sosowni w słowniku polskim :(
Selected response from:

ironsz
Grading comment
Nagradzam pierwsza odpowiedz, ale dziekuje za obydwie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1miejsce dodawania sosu/polewania sosem
Monika Rozwarzewska
3pomieszczenie polewania sosem
ironsz


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pomieszczenie polewania sosem


Explanation:
obawiam się, że nic innego się nie wymyśli
Nie ma niestety sosowni w słowniku polskim :(

ironsz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Nagradzam pierwsza odpowiedz, ale dziekuje za obydwie.

33 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
miejsce dodawania sosu/polewania sosem


Explanation:
właściwie j.w., tyle, że area to może być tylko jakieś miejsce na hali produkcyjnej, nie osobne pomieszczenie

Monika Rozwarzewska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 17

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  ironsz: to wtedy raczej obszar niż miejsce
36 mins
  -> na halach produkcyjnych w zakładach żywnościowych może być obszar objęty kontrolą jakości na przykład, ale miejsce, gdzie coś się robi

agree  Dorota Nowakówna: obszar polewania sosem? kojarzy się z obszarem puddingu ;) jestem za miejscem
46 mins
  -> ja też :) dziękuję