KudoZ home » English to Polish » Food & Drink

sugar pie

Polish translation: tarta cukrowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sugar pie
Polish translation:tarta cukrowa
Entered by: literary

12:21 Nov 1, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Food & Drink
English term or phrase: sugar pie
Kanadyjskie ciasto.
literary
tarta cukrowa
Explanation:
Jako że masę wylewa się na gotowy spód, przypomina "w konstrukcji" tartę. Stąd taka propozycja.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
OK
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tarta cukrowa
Andrzej Lejman
3tarta z cukrem (tarte au sucre)xxxAnnaGalway
3ciastko cukrowe
EnglishDirect


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ciastko cukrowe


Explanation:
sugestia

EnglishDirect
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: To nie ciastko, ale ciasto. Bylo już o zgadywaniu, prawda?
23 mins
  -> Skąd ta pewność co do zgadywania? Może tak wydedukowałem ze strony, którą podajesz? Tarty cukrowej nie spotkałem nigdzie...

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tarta cukrowa


Explanation:
Jako że masę wylewa się na gotowy spód, przypomina "w konstrukcji" tartę. Stąd taka propozycja.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Sugar_pie
Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 80
Grading comment
OK

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Zgadza się: http://je.pl/slbg , http://je.pl/yyv9 .
9 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tarta z cukrem (tarte au sucre)


Explanation:
Sugestia. Chociaz tarta cukrowa tez mi sie podoba.


    Reference: http://www.traveligo.pl/x.php/1,171/Kuchnia-Kanady.html
xxxAnnaGalway
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Na pewno ta odpowiedż by padła, gdyby nie powyższa "tarta cukrowa"?:) (Chodzi o to, że "dopracowania" innych propozycji przyjęło się dawać w komentarzu, a nie osobnej odpowiedzi.)
1 hr