KudoZ home » English to Polish » Food & Drink

Vodka Specials

Polish translation: wszelkiego rodzaju drinki i koktajle na bazie wódki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Vodka Specials
Polish translation:wszelkiego rodzaju drinki i koktajle na bazie wódki
Entered by: literary

16:58 Nov 10, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Food & Drink
English term or phrase: Vodka Specials
Pite przez studentów w college'u, chyba angielskim.
literary
wszelkiego rodzaju drinki i koktajle na bazie wódki
Explanation:
tyle to znaczy, a jak to zwięźle ujmiesz, to już inny problem...
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2wszelkiego rodzaju drinki i koktajle na bazie wódki
Andrzej Lejman
4vodka specialsrobwoj
4drinki z wodkaxxxAnnaGalway
2napoje na bazie wódkixxxK S


Discussion entries: 3





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vodka specials
vodka specials


Explanation:
wódka to wódka, t.zn vodka

robwoj
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
vodka specials
wszelkiego rodzaju drinki i koktajle na bazie wódki


Explanation:
tyle to znaczy, a jak to zwięźle ujmiesz, to już inny problem...

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 80
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  allp: To może być wódka zmieszana z absolutnie czymkolwiek, od wody z kranu po płyn do mycia naczyń.
6 hrs

agree  Polangmar
1 day2 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
vodka specials
napoje na bazie wódki


Explanation:
jw.

xxxK S
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18

2 days5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vodka specials
drinki z wodka


Explanation:
Wybacz brak polskich liter.
Co do wyrazenia - szkoda, ze nie podajesz przykladowego zdania. Wszystkie powyzsze propozycje sa ok, ale jesli tekst jest bardziej potoczny, moga brzmiec troche nie na miejscu. Stad moja propozycja

xxxAnnaGalway
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: "Tell him of that night in college, of Vodka Specials, the night before you left." Ton potoczny.