KudoZ home » English to Polish » Food & Drink

rubber in foodstuff quality

Polish translation: guma o jakości dopuszczonej do kontaktu z żywnością


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rubber in foodstuff quality
Polish translation:guma o jakości dopuszczonej do kontaktu z żywnością
Entered by: Grommit

14:34 Jul 18, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Food & Drink / food industry
English term or phrase: rubber in foodstuff quality
techn. description of equipment:
Seals: rubber in foodstuff quality
Grommit
United Kingdom
guma o jakości dopuszczonej do kontaktu z żywnością
Explanation:
Jakość jest tutaj ważnym słowem. Nawet jeżeli nie ma bezpośredniego kontaktu teoretycznie, w praktyce taki kontakt może nastąpić (pęknięcie, awaria itp.). Dlatego też tak w przemysle farmaceutycznym, jak i spożywczym muszą być spełnione odpowiednie wymagania w zakresie jakości wszystkich elementów instalacji produkcyjnej.

Pozdrawiam
Selected response from:

Teresa Jaczewska
Grading comment
thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kauczuk dopuszczony do kontaktu z żywnościąanglista
5guma o jakości dopuszczonej do kontaktu z żywnością
Teresa Jaczewska
4guma spożywcza; guma przeznaczona do kontaktu z żywnością
leff
4guma dopuszczona do zastosowania w przemy¶le spożywczym1 A Tradovium


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
guma dopuszczona do zastosowania w przemy¶le spożywczym


Explanation:
musi odpowiadać odpowiednim normom

1 A Tradovium
Poland
PRO pts in category: 4

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kauczuk dopuszczony do kontaktu z żywnością


Explanation:
to samo co wyżej, ale inaczej

anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  1 A Tradovium: guma w przemy¶le spożywczym nie musi się zawsze kontaktować z żywno¶ci±; np. węże gumowe doprowadzaj±ce wodę
8 mins

agree  Piotr Kurek
24 mins

neutral  leff: to nie to samo co wyżej, ale już bliższe prawdy
31 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
guma spożywcza; guma przeznaczona do kontaktu z żywnością


Explanation:
"gum spożywczych, czyli wyrobów gumowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością"

"Materiały i wyroby przeznaczone do kontaktu z żywnością Pr PN-EN 1186-2"



    Reference: http://www.ipgum-stomil.fp.pl/bie_pl.html
    Reference: http://www.cobro.org.pl/nor/projekty.htm
leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 95

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
guma o jakości dopuszczonej do kontaktu z żywnością


Explanation:
Jakość jest tutaj ważnym słowem. Nawet jeżeli nie ma bezpośredniego kontaktu teoretycznie, w praktyce taki kontakt może nastąpić (pęknięcie, awaria itp.). Dlatego też tak w przemysle farmaceutycznym, jak i spożywczym muszą być spełnione odpowiednie wymagania w zakresie jakości wszystkich elementów instalacji produkcyjnej.

Pozdrawiam



    TJ
Teresa Jaczewska
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
thank you.