KudoZ home » English to Polish » Food & Drink

P & ID scheme

Polish translation: Schemat instalacji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:P & ID scheme
Polish translation:Schemat instalacji
Entered by: Grommit

14:38 Jul 18, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Food & Drink / food industry
English term or phrase: P & ID scheme
in technical description of a device:
spare parts drawings: P & ID scheme
Grommit
United Kingdom
Schemat instalacji
Explanation:
Oficjalna nazwa: Piping& Instrument Diagram (P&ID)
Schemat instalacji zawierający szczegóły dotyczące współzależności między istniejącym wyposażeniem, usługami, przepływem surowców, prowadzonymi kontrolami i alarmami.

W podanym kontekście chodzi o odniesienie do tego schematu.
Selected response from:

Teresa Jaczewska
Grading comment
thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Schemat instalacji
Teresa Jaczewska
4schemat technologiczno-pomiarowyanglista
3 -1P&ID = Process and Instrumentation DiagramPiotr Kurek


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
P&ID = Process and Instrumentation Diagram


Explanation:
oprogramowanie służ±ce do tworzenia schematów

http://www.caesarii.com/cwpid.htm

Piotr Kurek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  anglista: to oprogramowanie w Twoim linku nazywa się CadWorkx
14 mins

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Schemat instalacji


Explanation:
Oficjalna nazwa: Piping& Instrument Diagram (P&ID)
Schemat instalacji zawierający szczegóły dotyczące współzależności między istniejącym wyposażeniem, usługami, przepływem surowców, prowadzonymi kontrolami i alarmami.

W podanym kontekście chodzi o odniesienie do tego schematu.


Teresa Jaczewska
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
thank you.

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
schemat technologiczno-pomiarowy


Explanation:
tak piszą autorzy opisów instalacji produkcyjnych, które czasem tłumaczę

anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4