KudoZ home » English to Polish » Food & Drink

record keeping

Polish translation: prowadzenie zapisków/notatek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:record keeping
Polish translation:prowadzenie zapisków/notatek
Entered by: MonikaSojka

12:04 Apr 3, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Medical - Food & Drink
English term or phrase: record keeping
takie proste, ale utknęłam. Chodzi o poradę dietetyczną dla pacjentów, muszą notować wszystkie swoje posiłki, czas ich spożywania, ilość itp.
MonikaSojka
United Kingdom
prowadzić zapiski
Explanation:
Tylko w tym kontek¶cie
Selected response from:

Jabberwock
Poland
Grading comment
tak właśnie. Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1prowadzić zapiski
Jabberwock
5prowadzenie notatek
Teresa Goscinska
4prowadzić dziennik spożywanych pokarmów
lim0nka


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
prowadzić zapiski


Explanation:
Tylko w tym kontek¶cie

Jabberwock
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
Grading comment
tak właśnie. Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ArturSz
11 mins

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
prowadzenie notatek


Explanation:
Szturmowiec - Jacek A. Dytwald - Teoria ugruntowana w praktyce
... Etap I - prowadzenie notatek roboczych i pisanie notatek Przez prowadzenie notatek
roboczych rozumie się zapisywanie na bieżąco, podczas przeprowadzania ...
www.zigzag.pl/szturmowiec/ugruntowana.htm - 11k - Cached - Similar pages

tablet, tablety PC - Media Office sp. z oo - palmtopy - HP Tablet ...
... Proces pisania na ekranie odpowiada zwykłym zadaniom w działalności biznesowej
takim jak prowadzenie notatek podczas spotkań, dokonywanie zmian w ...
www.mediaoffice.pl/palmtopy/hptablet1000.php - 14k - 2 Apr 2004 - Cached - Similar pages

IŻŻ - Wiedzieć więcej - żyć zdrowiej
... w danym dniu na powietrzu i jaka była wtedy pogoda. Dziękujemy wszystkim
Dziewczętom i Paniom za wzorowe prowadzenie notatek. ...
www.izz.waw.pl/wwzz/optiford.html - 8k - Cached - Similar pages

Plan rozwoju zawodowego
... rady samorządu szkolnego. paĽdziernik 2001 r. Prowadzenie notatek.
po przeczytaniu kolejnych dokumentów. 4. Uczestniczenie w pracach ...
www.teachefl.com/plan rozwoju.htm - 62k - Cached - Similar pages



Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prowadzić dziennik spożywanych pokarmów


Explanation:
dziennik kalorii

Nie posiadasz jeszcze własnego dziennika kalorii?
Zarejestruj się i przyłącz do naszego grona grubasków.
http://www.dieta.pl/index.asp?s=1

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 56 mins (2004-04-03 14:01:45 GMT)
--------------------------------------------------

czyli trzeba bardziej prozaicznie: notowanie/zapisywanie spożywanych pokarmów

lim0nka
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48