KudoZ home » English to Polish » Furniture / Household Appliances

coating

Polish translation: okleinowe wykonczenie powierzchni


13:19 Feb 16, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances
English term or phrase: coating
Ekologiczne zamówienia publiczne w odniesieniu do mebli.

(...) The proposed criteria focus on the materials which are typically used in the production of furniture: wood and wood-based materials, metals, plastics, padding and textiles. Criteria are also recommended for *coating and adhesives used in the assembly of the producta and for packaging.
tabor
Poland
Polish translation:okleinowe wykonczenie powierzchni
Explanation:
w zaleznosci od dalszego wystepowania tego coating mozna wybrac albo krotko "okleina" albo "wykonczenie powierzchni", jezeli nie jest to tylko okleina, a np. kilkuwarstwowe lakierowanie. Slowo Coating wprawdzie slownikowo tlumaczy sie jako powloka, ale w przypadku mebli prosze sprobować zamowic meble z powłoką *.*.... :)
Powierzchnia mebli jest np. okleinowana, co stanowi jej wykonczenie.
Selected response from:

Witold Palka
Poland
Grading comment
Dziękuję, poszło 'wykończenie powierzchni'.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3powłoka
Adam Lankamer
4 +3powłoki
Maciek Drobka
4okleinowe wykonczenie powierzchniWitold Palka
3 +1wyroby lakieroweGrzegorz Mysiński


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
powłoka


Explanation:
Leksykonia

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead: "powłoki lakiernicze" może?
4 mins

agree  EnglishDirect
12 mins

agree  TechWrite
1 hr

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
powłoki


Explanation:
Tutaj.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead: "powłoki lakiernicze" może?
4 mins
  -> być może, dzięki

agree  EnglishDirect
12 mins
  -> dziękuję

agree  whole grain: lakiernicze
1 hr
  -> dziękuję

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wyroby lakierowe


Explanation:
Tu bym tak napisał.

Grzegorz Mysiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Zgadza się - w tym kontekście chodzi o materiały do produkcji mebli: http://je.pl/pgpv . Powłoki nijak tu nie pasują.
12 hrs
  -> podziękowania

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
okleinowe wykonczenie powierzchni


Explanation:
w zaleznosci od dalszego wystepowania tego coating mozna wybrac albo krotko "okleina" albo "wykonczenie powierzchni", jezeli nie jest to tylko okleina, a np. kilkuwarstwowe lakierowanie. Slowo Coating wprawdzie slownikowo tlumaczy sie jako powloka, ale w przypadku mebli prosze sprobować zamowic meble z powłoką *.*.... :)
Powierzchnia mebli jest np. okleinowana, co stanowi jej wykonczenie.

Witold Palka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję, poszło 'wykończenie powierzchni'.